Evrak ve Randevu Sistemi Nasıl Kullanılır?

EVRAK SİSTEMİ:

1) Erasmus Hareketliliğini kazanan her giden öğrenci Erasmus Ofisine kayıtlıdır. Bu yüzden öncelikle Evrak Sistemi kategorisine tıklayınız. Karşınıza çıkan sayfada "Erasmus Ofisi'nde kayıtlıyım. Parolamı öğrenmek istiyorum." a tıklayınız.Parola öğrenme ekranı karşınıza gelecektir. Buraya başvuruda bize vermiş olduğunuz mail adresini giriniz. Başka bir mail adresi ile sistem çalışmayacaktır. 

2)Mail adresinize gelen şifre ile "Yararlanıcı Girişi"nden giriş yapınız. Karşınıza gelecek olan ekranda "Faaliyetlerim" bölümünün aşağısındaki "Evrak Takibi"ne tıklayınız. İlk etapta buradan sitemizin Belgeler&Formlar başlığı altında bulabileceğiniz Sözleşme için Gerekli Dosyaları dosya isimleri anlaşılır ve düzgün bir biçimde yükleyiniz. Dosyayı yüklemeniz için dosyayı bilgisayarınızdan seçip, anlaşılır bir isim verip yeşil renkte bulunan "Yükle" butonuna basmanız yeterlidir. 

3) Bu adımları tamamladıktan sonra sözleşme için ofisimizden randevu almanız gerekecektir. İstenilen dosyalardan herhangi birinin eksik olması durumunda randevu verilmeyerek öğrencinin dosyaları tamamlanması istenecektir.  

4) Hareketliliği tamamlayıp döndüğünüz takdirde de Belgeler&Formlar başlığı altında bulabileceğiz Dönüş Belgelerini de yine bu sisteme anlaşılır bir isimledirme sistemi ile yüklemeniz gerekmektedir. Belgeleri yükledikten sonra ofisimizden randevu almanız gerekecektir. Dönüş zamanı aldığınız randevuda pasaportunuzun ve Confirmation Sheet'in orijinallerini de yanınızda getirmeniz istenmektedir.

 

RANDEVU SİSTEMİ:

1) Evrak Sisteminde anlatıldığı gibi "Yararlanıcı Girişi"ne giriş yapınız.

2)Randevu bölümü aşağısında bulunan "Randevu Al" butonuna tıklayınız.

3)Departman seçiminde tek seçenek olduğu için gelen seçeneği seçerek ilerleyiniz. 

4)Saat seçimini yapıp ne ile ilgili görüşeceğinize dair kısa ve net bilgiyi verilen alana yazınız.ve "Randevu Tamamla"ya basınız.